Известие
Collapse
No announcement yet.
Цени - графики и числа
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеdedepene, много се впрягаш нещо. Не, че изчетох какво си писал, ама като гледам колко е, сигурно нещо си се Употил.
Не го бил вика чел, еми за кво се фащаш да си излагаш твойта гледна точка, кат те мързи за 30 секунди да прочетеш на другия - начи ти не искаш да разискваш темата смислено ами да си чешеш езика
Между другото, аз не знам кой още вярва на тез филми за пакетните цени дето ги разправят джамбазите по автокъщите и дет ти си ги бил виждал на живо.
Отстъпки от 12 на 7К или от 27 на 20К се правят ама не са правят по принцип за всяка кола, а за коли дето не стават друго освен за експорт щото няма да минат преглед в западна Европа - тежко ударени, тежко изгнили и със скъп за отстраняване проблем в мотораТуй че тука някой Ганьо се мисли за едър търговец, не значи че албанците в италия или германия ше го мислят за сериозен бизнес партньор, там си обикновен бай Ганьо отишъл да купи едни коли, ако не ги земеш ти ше ги земе някой друг
А кат прибавим и факта, че си втори по веригата долнопробен балкански джамбаз след албанец става чудо
Факт е че кат им кажеш, ше купя 10 коли, ше ти напраят голяма отстъпка ама реално няма да е от чак 12 на 7К и освен туй ше ти кажат "няма проблем, ей там е паркинга дето са нафърляни една върху друга да ръждясват за експорт, ходи товари на килограм, ше ти напрайм отстъпка"А колите дето седят вътре в автосалона на закрито и ги продават втора употреба с гаранция, наш кога ше ти ги дадат на половин цена
А и остава въпроса, ако някой Германец, първи собственик си продава личното БМВ за 30 К а тоя ви го дава най-евтиното от 27 и ви го сваля на 20, ква е причината да ви го дава с 33% надолу от пазарната цена и по ква причина го е зел той с 50% надолу от пазарната цена, шот едва ли ви го дава на загуба
Тъй че, деде пене е съвсем прав че в тез цени на българския пазар няма никва икономическа логика и единствения реален начин да се постигнат е не пакети, а да пазаруваш само коли които в западна европа се смята че са за боклука
А и между другото на мен лично ми се е случвало докато джамбазите на горубляне ми обясняват филмите за пакетните цени, аз да чета в гаранционната карта на една 159-ка, че е била собственост на Europcar Italy, което е голяма международна фирма за рент-а-кар, както знаете, тъй че айде нема нуждаLast edited by Sm0k; d.m.y г., 18:59.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Лична съм виждал фактура на 6 коли взети от предтавител на Тойота в Италия , на Алфата цената беше 1300 евро тук се продаваше 8700 лв - състоянието и беше отлично , единствено тампони на стаб щангата бяха алт !
Всичко е идивидуално !Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
-
Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщениеЛична съм виждал фактура на 6 коли взети от предтавител на Тойота в Италия , на Алфата цената беше 1300 евро тук се продаваше 8700 лв - състоянието и беше отлично , единствено тампони на стаб щангата бяха алт !
Всичко е идивидуално !
И се пак кажи за къв модел Алфа става дума, горе-долу година/км и кога е било тва с тез 1300 евро да си напрайм няква сметка ко си видял и кво е било
Сега ако искате да си разправяме лични истории - аз лично, миналата година, есента, съм виждал фактура за Алфа 159, 2008-ма година, Фейслифт, 2.4 JTDm, 210 к.с., на 140 000 км (бяха написани във фактурата, не само на километража), купена втора ръка от представителство на Фиат в Милано, Италия. Колата от сякъде свети се едно от завода изкарана (стига да не я палиш
).
Цена по фактура: 4000 евро. По същото време в аутоскаут-а най-най-ниската цена за аналогична такава кола беше между 6 и 7000 евро а средната около 8000. Т.е. колата е взета 2-3000 евро под минималните цени по табели и наполовина под средната ценаНакрая викам на джамбазина виж кво, мене ми е ясно че таз кола в Италия никой няма да ти я даде за тия пари ако няма причина. И оня гледа, гледа и ми вика "Емиииии, ти нали на лаптопа видя кво й е, то е ясно"
По същото време бях харесал една абсолютно същата, само че 1.9 мотор, в Северна Италия, в представтелство на Пежо, която беше от сравнително евтините за фейслифт 159 - на първа страница в аутоскаута
От 6900 евро кат им казах, че за експорт предложиха 6500. Колкото да се бяхме пазарили дори на място с парите, нямаше да я дадат по-ниско от 6000, ако говорим само за нея да купиш. А дори да напраш няква страшна пакетна цена на 10 коли нямаше никакъв, ама никакъв шанс да я земеш тая кола от това представителство на по-малко от 5000 - около 5500 някъде преко сили може да се мисли, ако купиш няколко коли и туй пак е отстъпка от 1500 евро от цената по табела, което не е хич малкоА оня зел абсолютно същата кола за 4000 евро - тц, за хубава здрава кола, няма как да стане тоз номер от 7 на 4 хиляди евро ако щеш целия им магазин купи
Ако още не вярвате, че нещо не излиза сметката с ниските цени в БГ спрямо същия европейски пазар от който идват колите е просто щото не искате да го повярвате и ви се ще да вярвате че по света има подаръци и кошовте дето караме са много хубави и запазени коли, зети за малко пари щото сме тарикатиДа ама някак си тогаз излиза че ний дет нямаме 2 по 1 сме тарикатите, а тез със мангизите са балъците, което не е логично
Лични истории за цени и нов внос коли мога да разказвам още поне 10 страници в темата, даже мога и снимки да покажа, ама по-после, че ся ми стана много дълъг поста и БО ше каже че съм се "употил"
Тъй че аре стига с туй индивидуално - за нас е индивидуално, ама за италианците и германците туй е просто бизнес и много добре знаят ква стока продават и колко струва, тъй че пазара много не се влияе от тез балкански индивидуалностиAlfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Вова, фактурата на продавача в Италия много често е с по-ниска стойност от реално договорената. Все пак и те плащат данъци...Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8
Comment
-
Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщениеВова, фактурата на продавача в Италия много често е с по-ниска стойност от реално договорената. Все пак и те плащат данъци...
Колата беше 156 1.9 16в 04" динстиктивAlfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
-
За коли на 3-4 години среден клас в някои държави може да се смъкне цената с около 2-3 евра. когато колата е за износ в друга държава и се отписва. И то това е за коли над определена сума за която се плаща "данък лукс". Конкретно последната Алфа е взех така от Холандия.Това беше единственото намалениеCUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment
Comment